همشهری آنلاین: دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، خالی از حاشیه نبود و این دیدار نیز حواشی مختلفی داشت.

پرسپولیس تهران

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران عصر شنبه در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت قانونی و اضافی با نتبجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و کار به ضربات پنالتی کشید.

در زدن ضربات پنالتی، بازیکنان پرسپولیس موفق تر عمل کردند و در نهایت در این دیدار، با نتیجه شش بر چهار به برتری رسیدند تا با تیم سپاهان در مسابقه نهایی رو در رو شوند.

اولین حاشیه این دیدار، یک روز قبل از آغاز بازی به وجود آمد و ˈیحیی گل محمدیˈ سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی قبل از دیدار حضور نیافت.

وی زمانی که وارد ورزشگاه شده بود، ˈافشین ناظمیˈ سرمربی داماش گیلان در حال مصاحبه با خبرنگاران بود و به همین دلیل او از حضور در مصاحبه خودداری کرد.

همچنین تیم پرسپولیس قرار بود در یکی از هتل‌هایی که نزدیک بندرانزلی بود، اسکان یابند اما با اعتراض بازیکنان این تیم نسبت به مسافت دور این هتل تا ورزشگاه عضدی، سرخپوشان پایتخت نشین شامگاه جمعه به هتل کادوس رشت انتقال یافتند.

همان طور که پیش بینی می شد؛ استقبال از این دیدار بسیار خوب بود و حدود 20 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شده بودند که حدود 10 درصد آن را طرفداران تیم میهمان تشکیل می‌دادند.

دو ساعت قبل از آغار بازی، گنجایش ورزشگاه پر شده بود و صدها نفر نیز بیرون ورزشگاه حضور داشتند و مترصد این بودند که راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا کنند.

قبل از آغاز این مسابقه، ابتدا بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان در میان تشویق هواداران، برای گرم کردن وارد زمین شدند و لحظاتی بعد، بازیکنان پرسپولیس نیز در میان تشویق هواداران خود وارد زمین باری شدند.

گرم کردن بازیکنان دو تیم، حدود 40 دقیقه به طول انجامید که در این بین، طرفداران نیز بازیکنان دلخواه خود را مورد تشویق قرار می‌دادند.

یک فروند بالگرد نیز قبل از آغاز این دیدار بر فراز ورزشگاه شهید عضدی رشت ظاهر شد و دور این ورزشگاه چرخید و البته در هنگام مسابقه، این کار تکرار شد.

به دلیل درگذشت مادر ˈمهدی مهدوی کیاˈ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران، بازیکنان داماش گیلان با پارچه نوشته ای با مضمون تسلیت به این فوتبالیست، وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز به دلیل درگذشت مادر ˈمهدوی کیاˈ با روبان های مشکی وارد زمین شدند و به دلیل این امر، قبل از آغاز بازی هم یک دقیقه سکوت اعلام شد.

قبل از شروع مسابقه، کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان با دسته گل به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و با کادر فنی این تیم روبوسی کردند و همچنین محمدرضا مهدوی، حسن رودباریان و ابوالفضل حاجی زاده سه بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفتند و با کادرفنی و سایر نیمکت نشینان این تیم روبوسی کردند.

عده ای نیز از بام های ساختمان های مجاور، نظاره گر این دیدار بودند که البته این کار تا حدی خطرناک نیز بود.

جایگاه خبرنگاران مملو از خبرنگار و افراد غیرخبرنگار بود و جایگاه ویژه نیز چنین حالتی داشت و جایی برای ایستادن نیز پیدا نمی شد.

ˈمهدی تاجˈ رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال یکی از میهمانان ویژه این مسابقه بود و همچنین ˈسعید رادˈ هنرپیشه قدیمی سینما و سیما نیز یکی از تماشاگران ویژه این دیدار بود.

پس از اینکه ضربه آخر پنالتی تیم فوتبال پرپسولیس تهران به گل تبدیل شد، خوشحالی ˈیحیی گل محمدیˈ نیز دیدنی بود و همچنین سرپرست این تیم از فرط خوشحالی جلوی تماشاگران تیمش زانو زد.

پس از پایان این مسابقه، تماشاگران تیم فوتبال داماش گیلان به شدت تیم خود را تشویق کردند که این امر، ˈمهدی تاجˈ و همچنین تیم میهمان را متعجب ساخت.

کد خبر 207656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز